Sunday, February 25, 2007

دى فعلا كنوز

انا فعلا من زمان قوى و انا نفسى اتعرف على ناس مثقفين ، اصل مصر، ناس مصر الاصيلة الى فعلا انقدوا دلوقتى ، انا اينعم مكونتش معكوا يوم الجمعة بس حقيقى اتبست جدا جدا بالى سمعته لأنى كنت فاكرة ان الكلام دة مش موجود غير فى الافلام القديمة و بس لكن فى الحقيقة سعدت جدا لما عرفت ان حاجة زى كدة موجودة حقيقى، المهم انى مبسوطة جدا انى دخلت المدونة دى لأنى من زمان و انا بفكر فى حاجة كدة و مدونين كدة و يسعدنى انى اكون احدى المدونين بس انا مكونتش اعرف انها موجودة حقيقى و عرفت موقع المدونين بفضل تؤمى العزيز الى فعلا باعتبره اول كنز اكتشفته فى غربة الحياة الطويلة .
انا اينعم عمرى مش كبير بس حاسة انى شوفت الدنيا و الناس بدرى بدرى بس دة ميمنعش انى بردة كسبت كنوز كبيرة قوى قوى ، اعتقد ان اعظم كنز هو انك تلاقى صديق حقيقى انسان حقيقى.
و علشان متولش عليكوا اكتر من كدة فانا يسعدنى و يشرفنى ان اصبح احدى المدونون.

13 comments:

Unknown said...

dear tw2mty

ده احنا الى سعداء بيكى جداً جداً يا صديقتى العزيزه و اتمنى اشوفك فى اللقاء الجاى علشان اوريكى ناس مصر الحقيقيين الى قعدتهم تساوى اكتر من الكنوز

تحياتى يا صديقتى العزيزه
و الى مزيد من التدوين

و على فكره انا كمان بعد اذنك ناويت اعرفهم عليكى

micheal said...

مستنينك في اللقاء القادم و حمكون سعداء جدا بيكي و باذن الله مش حتندمي لو جيتي

The Eagles said...

اولا
استجابة الى اخى العزيز
whyme
طبعا هو انتو فاكرنا بنلعب ولا ايه
هههههههههههه
لا بجد اهلا بيكى فى عالمنا واللى ان شاء الله يسعدك كثيرااااا
وبالنسبة للسن يا ستى مش مشكلة انا كنت تانى اصغر واحدفيهم يعنى اصغر واحد من تحت
ههههههه
وكان هناك فنانا الكبير حسنى سليمان واللى كان اب روحى لينا وكمان استاذنا الكبير وهو احمد شقير ابو المدونين
فمش مشكلة يا ستى السن خااااااااالص
المهم
العالم دة هيفيدك كتييييييير وان شاء الله يعجبك عالمنا
على فكرة فى اخطاء بسيطة عندك ابقى بس اقرا البوست بتاعك مرة تانية وصححيها
اهلا بيكى تانى فى عالمنا


والسلام..........

إبـراهيم ... said...

ده هيكون شرف لينا يا اسكارف ،


بس أنا بدي أعرف ، مين اللي سرب أخبار لقاءنا السري ......؟؟؟؟


تحياااااااااتي


وأتمنى لكِ مزيدصا من التقدم

والرخاء
في ظل حكومتنا الرشيدة

daktara said...

الف مبروك علي المدونة ومرحبا بك في عالم التدوين

askurself said...
This comment has been removed by the author.
askurself said...

To whyme,
Tw2my 2l3'aly gedn,
اولا شكرا كتير ليك يا باشا و انشاء الله المرة اللى جاية احضر معاكوا اللقاء الجميل دة و اكتسب كنز جميل.

askurself said...

to micheal,
ربنا يسهل و اجى و اكيد مش هندم طبعا.

askurself said...

to eagles,
اولا دى حاجة حلوة انى اتعرف على الكنوز دى عن طريق اخوك why me
ثانيا اوعدك انى هاقرا البوست بتاعى تانى
ثالثا اكيد طبعا العالم دة حيفدنى كتير من زمان و انا نفسى اعرف العالم دة جدا.
See you , bye

askurself said...

to daktara,
ميرسى كتير ليك و مرحبا بينا كلنا و عالم المدونون

The Alien said...

مبروك علي المدونة
وأهلا بيكي معانا
وأتمني نقدر نساعدك تلاقي الكنز اللي جواكي

تحياتي

مصر هى أمى said...

تنفيذ لاوامر سمو الملك المثقف بتاعنا

ده كان فى الاول انى اجى ابارك على المدونة بس بعد ما قريت البوستات الجميلة اللى انتى عاملاها قررت ابارك للمدونيين كلهم بانضمامك لينا

وان شاء الله هنشوفك فى الاجتماع اللى جاى

والف مبروك على المدونة

askurself said...

to مصر هى امى
ميرسى جدا على تشريفك بيا و ميرسى جدا طبعا على الكلام دة و انشاء اللة اكون معاكو فى الاجتماع القادم