Tuesday, March 13, 2007

Friends forever

اولا احب اقول انكوا وحشتونى بجد و بقالى فترة كبيرة مدخلتش معلش كانت فترة وحشة قوى بس انشاء اللة تعدى .
ثانيا ممكن تقولولى كل سنة و انتى طيبة ، على فكرة دة مش عيد ميلادى انا عيد ميلادى 20/12 لكن انهاردة عيد ميلاد الصداقة ، انا و اثنين من اصدقائى بنحتفل بية مع بعض و مسمينوا بأسم معين يعنى هيا حكاية طويلة مش حقولها علشان كمان متولش عليكوا و احنا ثلاثى ولد و بنتين و انا بحس اننا معنى للصداقة و الوفاء الحقيقى على الاخص انا و الولد بتجمعنا صداقة و اخوة جميلة قوى و دة طبعا غير ان انا و البنت اصدقاء جمال قوى و فعلا غلين عند بعض قوى حتى لو كلامنا قليل ، انهاردة يبقى بقلنا سبع سنين على صدقتنا لكن ست سنين على يوم 13/3 اليوم الى بنحتفل بية احنا الثلاثة مع بعض.
حقيقى انا نفسى كل الناس تفوز بالصداقة الحقيقية، انا طبعا دوشتكوا بيا و باصحابى.
Thanks,

7 comments:

مصر هى أمى said...

كل سنة وانتم طيبين وحاجة جميلة جدا حكاية عيد الصداقة ديه ان شاء الله تفضلوا دايما تحتفلوا بيه

askurself said...

to مصر هى امى
شكرا جدا على شعورك الجميل دة و انا كمان نفسى نفضل كدة علطول و بتمنى حقيقى ان الدنيا متخدناش.

best regards

micheal said...

كل سنه و أنتوا طيبه و عقبال اليوبيل الذهبي...لان فعلا مفيش احلي من صديق حقيقي
تحياتي لكي

Unknown said...

كل سنه وانتى طيبه يا صديقتى العزيزه

و انا انشاء الله تفضل صداقتك انت والولد الجميل ده الى ملوش حل
و البنت العسوله التانيه دى ( ام لينا و مسعودى ) على طوووووووووووول

و يا رب دايماً تقدروا تحتفلوا بعيدكم الجميل ده الى بجد يستاهل يكون عيد رسمى لانه جمع قلووووب مع بعض و كل هدفهم انهم يحبوا بعض من غير اى اضافات

تحياتى يا صديقتى
و كل سنه و انتى طيبه تانى و بجد انا اتبسط اوى اوى اليوم ده اكتر من يوم تانى و يا رب يا توأمتى يخلينا لبعض على طووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول


تحياتى
بس خلاص مش عارف اقول حاجه تانى

askurself said...

to why me,
كدة خلاص الناس كلها عرفت مين الاثنين دول و فاضل يعرفو بلينا و كدة يكونوا عرفوا الثلاثى الفقر اقصد ثلاثى الصداقة الجميلة و ربنا يخلينا لبعض و يجمع صدقتنا علطول انشاء الله و تجوز بيبسو و لينا و مسعودى كمان مش تربيها بس و ربنا يكملنا بعقلنا و الناس متقولش علينا اننا هبل.
و كل سنة و انت طيب و نفضل ثلاثى اصدقاء جمال و افضل انا و انت تؤم جمبل كدة.
Byeeeeeeeee

askurself said...

to micheal,
ميرسى جدا على الدعوة الحلوة دى و انت بتقول فيها دة فعلا يبقى يوبيل ذهبى
Best regards

micheal said...

تلقيت دعوه من يومين من زميل مدون عزيز ..محمد التهامي لحضور ندوه عن المدونيين في مصر بمجله كلمتنا 22 ش سوريا المهندسين..الدور ال8 ..عماره جريده الوسيط بالقرب من جامع مصطقي محمود..و تم تحديد الميعاد يوم 4-4 الساعه الواحده و النصف...الللي ناوي يجي يا ريت يسيبلي تعليق عشان أبقي عارف و عامل حسابي و أقول لمحمد
متخافوش مفيش حد مننا متراقب