Sunday, July 1, 2007

NEW LIFE

انا عارفة انى مأثرة جدا مع المدونين اصدقائى و بقالى فترة كبيرة اوى مش باكتب حاجة لكن بجد كلكوا واحشتونى اوى اوى اوى بس بجد الفترة الى فاتيت دى كانت مليئة بالمفاجأتو الاحداث الغريبة جدا.
المفاجأة انى مقبلة على حياة جديدة جدا و عايزة دعواتكوا جدا فى الشغل و الحياة معارك فى كل حاجة و حياة جديدة و جميلة مقبلة عليها .
الغريب ان السعادة ممكن تكون قدامك العمر كلة بس انت مش واخد بالك اوى مش عايز تاخد بالك و اول لما السعادة تخبط على بابك تكون فى منتهى السعادة و تستغرب انت ازاى مكونتش واخد بالك و ازاى كنت قافل على نفسك كدة.
بجد واحشتونى جدا جدا،
Thank you,
ask ur self

3 comments:

Searcher said...

حمدلله على السلامة
و ربنا يوفقك فى حياتك الجايه
هو على العموم غالباً الواحد بيعمل مش واخد باله من السعادة على أمل إنها تبقى حاجة إحتياطى كده لما باقى الأبواب تتقفل يرجع بقى للإختياطى بتاعه
تحياتى

Unknown said...

يا رب تكون بجد يا صديقتى


بجد انا عايزك تفكرى تانى و تالت و رابع و خامس و تيدى اعذار كتيررررررررررر قبل لما تاخدى قرار الانفصال

انا عارف ان كلامى غريب عن كلام التليفووووووووووون بس انا قلت برضه مبقاش قاسى اوى فى حكمى و انتى برضه متكونيش كده و حاولى لو تقدرى تدى فرصه تانيه لو كان ينفع


تحياتى يا صديقتى الجميله

askurself said...

عارف يا تؤمى صدقنى لما اقولك انى مش قادرة اصدق الى حصل حقيقى اشعر انى حقيقى مصدومة،عارف لماتكون حاسس انك بتملك العالم كله و فى اقصى درجات السعادة و فجأة تحس ان الحلم الى انت كنت بتعيش فيه اصبح سراب بل كابوس و صدمة.